سیلی محکم دانشمندان ایرانی به آمریکا با ساخت واکسن کرونا

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه دانشمندان ایرانی با تولید واکسن کرونا سیلی محکمی بر دهان آمریکا زدند، گفت: این واکسن سربلندی نظام و سرافکندگی آمریکا را به دنبال خواهد داشت و دشمن با اعمال تحریم های جدید می خواهد آبروی خود را حفظ کند.

حجت الاسلام «سید محمد معلمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند در خصوص تحریم ها «محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راحل و موسسه دانش بنیان برکت، نخستین تولیدکننده واکسن ایرانی کرونا توسط آمریکا اظهار کرد: برای آمریکا سخت است که ببیند کشوری همچون ایران اسلامی در حال پیشرفت است و در این شرایط اقدام به ساخت واکسن کرونا کرده است.

 

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه دانشمندان ایرانی در شرایط تحریم توانستند واکسن این ویروس منحوس را تولید کنند، افزود: آمریکا بداند که تحریم امکانات و دارو برای ضربه زدن به ایران اسلامی بی اثر است.

 

وی با تاکید بر اینکه ساخت واکسن ایرانی کرونا سیلی محکمی بر دهان آمریکا بوده است، عنوان کرد: دشمن برای پیروز شدن جز حذف فیزیکی و اعمال تحریم ها راهی ندارد و هر روشی را به کار می برند تا درد خود را آرام کنند.

 

حجت الاسلام معلمی با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ واکسن انگلیسی و آمریکایی نباید وارد کشور شود، گفت: با این دستور رهر معظم انقلاب شاهد بودیم که ضربه بسیار سنگینی به آمریکا وارد شد و از طریق تحریم کردن رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راحل می خواهند آبروی از دست رفته خود در دنیا را پس بگیرند که قطعا موفق نخواهند بود.

 

امام جمعه بشرویه تاکید کرد: آمریکا بسیاری از داروها و امکانات پزشکی را تحریم کرده است و اینکه می خواهد به ایران اسلامی واکسن کرونا بدهد جای تعجب دارد ما کمک آمریکا را نمی خواهیم اگر آن ها دوست بودند نباید داروها را تحریم می کردند.

 

وی با بیان اینکه تولید واکسن کرونا توسط موسسه دانش بنیان برکت باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی شد، افزود: قطعا آمریکا از شنیدن خبر موفقیت واکسن ایرانی کرونا در جهان سرافکنده خواهد شد.

 

حجت الاسلام معلمی در پایان گفت: از مسئولین درخواست داریم که حواسشان به نقشه های شوم دشمن جمع کنند و نگذارند که این تحریم ها مانع حرکت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شود و بدانند که دشمن هیچ گاه دلسوز ملت ما نخواهد بود.

کد خبر 1016998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha