برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «مهمان ما» در جهرم

تسلیم از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «مهمان ما» ویژه تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه جهرم خبر داد.

«فاطمه تسلیم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور ترویج و ایثار شهادت و به مناسبت خاکسپاری لاله گلگون‌کفن ۱۷ ساله در دانشگاه جهرم، امور فرهنگی اجتماعی این دانشگاه، مسابقه فرهنگی هنری و ادبی «مهمان ما» را ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه جهرم برگزار می‌کند.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم به رشته های این مسابقه اشاره کرد و افزود: مسابقه فرهنگی و هنری «مهمان ما» در رشته های عکس، کلیپ، خوش‌نویسی و دلنوشته برگزار می شود.

 

وی به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و گفت: هر شرکت کننده در رشته عکس می‌تواند تعداد یک تا سه قطعه عکس را با وضوح 720ppi ارسال کند.

 

تسلیم همچنین به شرایط شرکت در بخش نماهنگ اشاره کرد و اظهار داشت:  شرکت‌کنندگان در این زمینه هر نفر می‌تواند 2 نماهنگ را با کیفیت و رزولوشن بالا ارسال کند؛ ضمن اینکه زمان هر نماهنگ سه دقیقه باید باشد.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم رشته دلنوشته را از دیگر بخش های این مسابقه دانست و خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در بخش دلنوشته می‌توانند آثار خود را  در یک صفحهA4 به صورت فایل حداکثر در ۷۰۰ کلمه ارسال کنند.

 

وی همچنین در مورد رشته خوش‌نویسی‌ در مسابقه فرهنگی و هنری «مهمان ما» عنوان کرد: هنرمندان خطاط می توانند حداکثر سه اثر با خوش‌نویسی جمله یا عبارت مرتبط با شهید گمنام برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

 

تسلیم افزود: آثار ارسالی باید به صورت فایل با ذکر مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی/پرسنلی و شماره تلفن به شماره مجازی فرهنگی دانشگاه جهرم ارسال شوند.

 

وی با اشاره معرفی نفرات برگزیده این مسابقه فرهنگی و هنری، عنوان کرد: به نفرات اول تا سوم هر رشته هدیه نقدی اهدا می شود.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا 12 بهمن ماه اعلام شده است.

 

کد خبر 1017046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha