احتمال انتقال بیماری با تزریق واکسن فایزر/ دشمنان ایران خیرخواه ما نیستند!

مولوی فاروقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مشکوک بودن واکسن فایزر گفت: واکسن فایزر مشکوک است و احتمال انتقال بیماری با تزریق این واکسن وجود دارد چراکه دشمنان ایران خیرخواه نیستند.

مولوی«غلام حیدر فاروقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با توجه به تحریم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و موسسه دانش‌بنیان برکت و همچنین شرکت های اقتصادی آستان قدس رضوی، با اشاره به اعمال توطئه های دشمنان در طول تاریخ گفت: ترامپ می خواهد در پایان ریاست جمهوریش با این بازی ها و تحریم ها خود را راضی کند.

 

امام جمعه اهل سنت بیرجند افزود: هدف دشمنان با اعمال تحریم ها، بیماری و... از بین بردن ایران اسلامی است چراکه ایران در برابر آمریکا؛ بزرگترین ابرقدرت جهان ایستاده و مقاومت می کند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به هیچ نحوی موفق نمی شوند، یادآور شد: اعمال تحریم ها، توطئه ها و... علیه ایران از ابتدای انقلاب تاکنون نتیجه ای جز شکست برای دشمنان نداشته است.

 

وی از جامعه اهل سنت و شیعه خواست در برابر ترفندهای دشمنان ایران به خصوص آمریکا و اسرائیل بیدار باشند و با استقامت، پایداری و صبر در صحنه ها حضور داشته و با دشمنان مبارزه کنند.

 

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مشکوک بودن واکسن فایزر، یادآور شد: واکسن فایزر آمریکا مشکوک است و احتمال ورود بیماری از طریق این واکسن به کشور وجود دارد چراکه دشمنان ایران خیرخواه نیستند.

 

مولوی فاروقی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت دانشمندان و نخبگان ایرانی گفت: پس از ساخت، تست و تأیید واکسن ایرانی همه ملت از واکسن استفاده می کنند.  

 

کد خبر 1017111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha