فعالیت ۵۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور

ستاری با اشاره به فعالیت ۵۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور گفت: ۱۰۰ نوع حمایت در حوزه‌های مختلف بسته به نوع شرکت از این شرکت‌های در کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک شکوهیه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت 5500 شرکت دانش‌بنیان در کشور اظهار داشت: 100 نوع حمایت در حوزه‌های مختلف بسته به نوع شرکت از این شرکت‌های در کشور انجام می‌شود.

 

معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه اکوسیستم جدیدی در حوزه دانش‌بنیان در کشور ایجاد شده است،تصریح کرد: این شرکت‌ها نیازمند حمایت همگان هستند.

 

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور فعالیت نانوتکنولوژی در کشور را موردتوجه قرار داد و افزود: کشور در علوم پیشرفته در رتبه‌ها برتر منطقه و دنیا قرار دارد و در جایگاه چهارم جهان در حوزه نانوتکنولوژی است.

 

وی با تأکید بر اینکه تولید و فروش محصولات نانو در حال حاضر 3000 میلیارد تومان در داخل کشور گردش مالی دارد، افزود: برنامه‌های گسترده‌ای برای صادرات این محصولات در حال انجام است و در افق 1404 یک میلیارد دلار صادرات پیش‌بینی‌شده است.

 

                                     

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار قم از  شرکت های دانش بنیان معصوم ، ابزار طب پویا و شیمی گستر نیما در شهرک صنعتی شکوهیه قم از برنامه های بخش اول این سفر بود.

 

افتتاح ساختمان مرکزی فناوری و رشد (حجره نوآوری) و رونمایی از فاز دوم پلتفرم پخش زنده دروس مدرسه فقاهت توسط دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و با حضور ایت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه سراسر کشور  و دکتر سرمست استاندار قم از دیگر برنامه های صبح بود.

 

افتتاح مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار قم دیگر برنامه بخش صبح این سفر بود.

کد خبر 1017150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha