تولید نماهنگ شهدای گمنام در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از تولید نماهنگ تشییع ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم، نماهنگ تشییع و تدفین 2 شهید گمنام دفاع مقدس تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: فیلمبرداری این نماهنگ در روز تشییع شهدای گمنام که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در جهرم برگزار شد، انجام شده است.

 

وی بیان کرد: کار تصویربرداری، تدوین و تنظیم این اثر توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام شده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

حضوری ادامه داد: زمان این نماهنگ حدود چهار دقیقه بوده و تشییع خودرویی شهدای گمنام و استقبال مردم از پیکر شهدا را تا آیین تدفین آن عزیزان به تصویر کشیده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از این شهدا در زمان شهادت 17 سال داشته است، عنوان کرد: این شهید گلگون کفن در جریان عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمده که پیکر مطهرش در جوار دانشگاه جهرم به خاک آرمیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: همچنین دیگر شهید گمنام نیز در زمان شهادت 21 ساله بوده که در جریان عملیات کربلای پنج به این فیض عظیم نائل آمده است.

 

حضوری اضافه کرد: پیکر این شهید گلگون کفن دفاع مقدس نیز با بدرقه مردم دارالمومنین در جوار دارالقرآن امام علی (ع) شهرستان جهرم تدفین شده است.

 

به گزارش شبستان، تهیه و تولید مستند شهدای گمنام تشییع شده در شهرستان جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1017197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha