نگرش طرح ملی «ایران قوی» توجه به حرکت های جهادی است

سقاء گفت: نگرش طرح ملی «ایران قوی» توجه به حرکت های جهادی که به همت فعالان کانون های مساجد در سطح محلات و مساجد رخ می دهد، است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح ملی «ایران قوی» با هدف شناسایی و توانمندی سازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی طرح ریزی و اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نگرش طرح ملی «ایران قوی» توجه به حرکت های جهادی که به همت فعالان کانون های مساجد در سطح محلات و مساجد رخ می دهد، است.

 

این مقام مسئول افزود: هم اکنون کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه های خود را در محورهای مقاومت و عزت ایران اسلامی، قرآن و سیره اهل بیت (ع)، پیشرفت و امید به آینده و مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.

 

سقاء اظهار داشت: کانون های برتر مساجد فعال کشور همزمان با 22 بهمن ماه سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) و پیروزی انقلاب اسلامی مشخص و همزمان با 18 اسفند ماه سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تقدیر و تجلیل خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: این طرح در 3 شبستان فرهنگ، هنر و فناوری که زیر مجموعه آن شامل 12 رواق کارآفرینی، رسانه، قلم، همدلی، نمایش، کتاب، فناوری، سرود، فیلم، نور، ترنج و دانش می شود و باید فعالیت های کانون ها در این حوزه ها ثبت شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» در سال گذشته مقام دوم کشور را کسب کرده بود که این مهم با همکاری و همدلی فعالان کانون های مساجد استان محقق شد و امسال نیز تلاش می کنیم جایگاه برتر کشور را کسب کنیم.

 

سقاء ادامه داد: هم اکنون نیز از لحاظ آماری استان اردبیل پیشتاز است و تلاش خواهیم کرد تا این جایگاه را در کشور حفظ کنیم.

 

کد خبر 1017235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha