لزوم تقویت آموزش و پرورش و مراکز علمی در کردستان

ماموستا فایق رستمی گفت: همه مسئولان، خیرین و نهادهای کردستان باید کمک کنند آموزش و پرورش و مراکز علمی آموزشی استان تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان که به صورت ویدیوکنفرانس در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: همه مسوولان، خیرین و نهادهای کردستان باید کمک کنند آموزش و پرورش و مراکز علمی آموزشی تقویت شوند چرا که آموزش و پرورش عامل توسعه جامعه و ترقی افراد جامعه خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: از افتخارات آموزش و پرورش این است که فعالیت‌های خود را براساس مشورت پیش می‌برد و در قرآن کریم نیز به کلمه اهمیت شورا اشاره شده است.

 

امام جمعه سنندج با بیان اینکه علم باید همراه تقوا باشد، اعلام کرد: علم تنها تعلیم و تعلم نیست و نیروهای آموزش و پرورش با تلاش خود، کردستان را پیش برده‌اند و امروز موفقیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش مایه افتخار استان است.

 

رستمی عنوان کرد: آموزش و پرورش کردستان امروز با دستاوردهایی که کسب کرده بخوبی می‌درخشد و تنها سرمایه گرانبهایی که فروختن ندارد علم است که این مهم مایه عمران، ترقی و تعالی جامعه از بُعد دنیوی و اخروی است.

 

مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش وزارت کشور نیز در این نشست به صورت ویدوئو کنفرانس حضور یافت و گفت: در ارزیابی‌های عملکرد شوراهای آموزش و پرورش، کردستان جزو ۹ استان برتر کشور معرفی شد.

 

رسول پاپایی با اشاره به اینکه امسال شوراهای آموزش و پرورش استان‌های کشور انجام شد، افزود: در ارزیابی‌های عملکرد شوراهای آموزش و پرورش،کردستان جزو ۹ استان برتر کشور معرفی شد.

 

وی بیان کرد: شوراهای آموزش و پرورش براساس مولفه‌هایی از جمله عملکرد دبیرخانه شورا، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراهای آموزش و پرورش ارزیابی شدند.

کد خبر 1017267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha