ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادها جهت کمک به نیازمندان

شیبه بر هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای استان جهت کمک به نیازمندان تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم طرح «هر پاسدار حامی یک یتیم» به نیت حاج قاسم سلیمانی توسط سپاه استان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (سه‌شنبه 30 دی) در دیدار با فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، ضمن ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد اظهار کرد: اولویت کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های مددجو، مسکن، جهیزیه و ... است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بر هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادها جهت کمک به نیازمندان تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادها از جمله سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی اولویت اول جهت هم‌افزایی است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی تصریح کرد: در این طرح هر کارمند سرپرستی یک یا چند نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد را بر عهده می‌گیرد و ماهانه مبلغی برای فرزند معنوی خود واریز می‌کند.

 

شیبه ابراز کرد: پیشنهاد می‌شود این طرح را در برای فعالان در سپاه استان تحت عنوان «هر پاسدار حامی یک یتیم» به نیت حاج قاسم سلیمانی اجرا کنیم و هر پاسدار یک فرزند معنوی را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهد.

 

«سردار حسن شاهوارپور» نیز با تاکید بر بحث اشتغال خانواده‌های مددجو عنوان کرد: همچنین باید کرامت خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و نهادهای حمایتی حفظ و استحکام کانون این خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به تلاش در جهت خدمات زیربنایی مددجویان همچون مسکن اضافه کرد: سپاه استان آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و نیروهای خود جهت خدمات در مناطق محروم و حاشیه استفاده کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در سیل سال گذشته با حضور 110 گروه جهادی 150 واحد مسکونی توسط سپاه استان احداث، 215 واحد تعمیر و بازسازی شد و 210 واحد نیز در حال تکمیل است.

 

سردار شاهوارپور یاد آور شد: همچنین در زلزله مسجدسلیمان، آبگرفتگی‌های اخیر اهواز، بندرامام و بندرماهشهر نیز اقدامات خوبی در راستای احداث و بازسازی منازل مسکونی آسیب‌دیده صورت گرفته است.

 

کد خبر 1017297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha