دستگاه‌های اجرایی، اجرای طرح‌های تولیدی را تسهیل کنند

نصیری گفت: دستگاه‌های اجرایی ضمن اجرای قانون تلاش کنند تا موانع فراروی اجرای طرح‌های تولیدی برطرف و زمینه برای جذب سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «الله کرم نصیری» امروز (سه‌شنبه ۳۰ دی) در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی سخت‌گیری‌ها سبب شده تا اجرای طرح‌های تولیدی با کندی و وقفه مواجه شود از همین رو توصیه می‌شود تا دستگاه‌ها ضمن اجرای قانون از اختیارات خود برای جذب سرمایه‌گذار و رونق تولید بهره‌گیری کنند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای برخی طرح‌ها با وجود اینکه مجوزهای قانونی‌ را دارند اما سخت‌گیری‌های صورت گرفته از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی مانع اجرای این طرح‌ها شده و این موضوع برخلاف سیاست‌های دولت است.

 

نصیری تصریح کرد: در سال جهش تولید باید روند جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح‌های تولیدی را تسهیل کرد از همین رو می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی از راهکارهای قانونی برای حمایت از تولید بهره‌گیری کنند.

 

گفتنی است: در شصتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهارمحال و بختیاری موانع اجرای سه طرح تولیدی و خدماتی در این استان بررسی و مقرر شد تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای رفع این موانع چاره‌اندیشی شود.

 

خاطرنشان می شود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۲ مصوبه برای رفع مشکل تولیدکنندگان تصویب شده است.

 

کد خبر 1017319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha