برگزاری نمایشگاه نقاشی و خطاطی همزمان با دهه فجر توسط کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: نمایشگاه نقاشی و خطاطی همزمان با دهه فجر توسط کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر برپا می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر  در دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می‌کند

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر  از برگزاری نمایشگاه خطاطی و نقاشی اعضای کانون  در این کانون خبر داد و گفت:  این نمایشگگاه از 12 تا 22 بهمن ماه در این کانون برپا خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقه ورزشی فوتسال داخل سالن برای اعضای کانون در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت های مختلف توسط این کانون برگزار می‌شود.

 وی از برگزاری جشن ویژه انقلاب و ولادت با سعادت حضرت زهرا با رعایت  کامل پروتکل های بهداشتی در این کانون در 15 بهمن ماه خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای همدان برگزار و شامل برنامه های متنوع متناسب با ایام دهه فجر خواهد بود.

وی در ادامه  با بیان اینکه همچنین مسابقات قرآن نیز برای اعضای کانون در رشتهای ترتیل و مفاهیم برگزار می شود گفت: به برگزیدگان هر رشته نیز  جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول  در ادامه افزود: تجلیل از بسیجیان و  تعدادی از ایثارگران نیز با همکاری پایگاه بسیج در ایام دهه فجر از دیگر برنامه های این کانون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود:  برنامه های فرهنگی  و متنوع نیز در فضای مجازی برای اعضای کانون از دیگر برنامه ها در  دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) خواهد بود.

ترکاشوند در ادامه با بیان اینکه جمع آوری کمکهای مومنانه برای تهیه بسته های معیشتی نیز توسط اعضای کانون و به همت خیران ادامه دارد  تصریح کرد:جمع آوری کمکها ادامه دارد تا بتوانیم برای عید نوروز بسته‌های معیشتی را در بین خانواده های نیازمند داشته باشیم.

مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با اشاره به فعالیت این کانون در همه برنامه‌ها و مناسبتها در طول سال های گذشته بیان کرد: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون محدود شده اما تعطیل نشده است.

وی اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم  به عنوان اولین کانون شهرستان در اجرای این طرح، جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی، ضد عفونی معابر، اطلاع رسانی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و ....را از جمله فعالیتهای این کانون  در سال جاری برشمرد.

ترکاشوند گفت: کانون صیاد شیرازی از به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

 

 

کد خبر 1017449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha