برگزاری جنگ شادی در کانون امامزاده عبد الله ملایر در دهه فجر

حبیبیان گفت: جنگ شادی در کانون امامزاده عبد الله ملایر طی دهه فجر برگزار می شود.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر در حوزه‌های مختلف فعالیت های خو د را در طول سال دارد که از زمان کرونا  این اقدامات تعطیل نشده و همچنان ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به اینکه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب این کانون برنامه‌های مختلف فرهنگی را برای اعضا پیش بینی کرده است افزود: با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا و در خانه ماندن کودکان و نوجوانان  در نظر داریم برای مدت یک هفته برنامه های  متنوعی را برای اعضای کانون به صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در این کانون برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این برنامه ها شامل برنامه های متنوع و جنگ شادی خواهد بود افزود: این برنامه های در روزهای دهه فجر  برگزار می‌شود.

وی همچنین سرکشی از خانواده های نیازمند و پیگیری مشکلات این خانواده ها را از دیگر برنامه های در دهه فجر توسط این کانون دانست و  تصریح کرد: همچنین با همکاری کمیته امداد، بهزیستی، دادستانی و کانون تعدادی از افراد سالمند را که کسی را ندارند که از این افراد نگهداری کند به خانه سالمندان معرفی می‌کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر با بیان اینکه  اقدامات قانونی این افراد  توسط مراجع زیربط انجام شده  تصریح کرد: این برنامه نیز در ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه بافندگی توسط سمن نقش آفرینان جوان شهرستان ملایر با همکاری این کانون اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان در راستای کمک رسانی و اشتغال زایی زنان خانواده های جامعه هدف  یک دوره کارگاه بافندگی در دفتر سمن مربوطه برگزار کرد که از استقبال خوبی از سوی زنان این خانواده ها برخوردار بود .

حبیبیان در ادامه افزود : این کارگاه آموزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و شرکت کنندگان با فنون روز  بافندگی و کار با دستگاه بافندگی آشنا یی کامل پیدا کرده و آموزشها ی لازم را فرا گرفتند تا بتوانند در کارگاههای بافندگی مشغول به کار شوند.

 وی یادآور شد:کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

کد خبر 1017459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha