تکریم از مقام ایثار و شهادت همراه با رونمایی از تابلو هنری یک شهید

همزمان با پاسداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور تکریم از مقام والای ایثار و شهادت، از تابلو پرتره‌ شهید محمد قدیرزاده رونمایی و این اثر هنری به خانواده‌ شهید هدیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با پاسداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) طی مراسمی با هدف تجلیل از از مقام والای ایثار و شهادت از یک تابلو هنری رونمایی شد.

 

در این مراسم که به همت هیئت حضرت اباالفضل(ع) و کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد اعظم دهنو برگزار شد، تابلو پرتره‌ شهید محمد قدیرزاده رونمایی و این اثر هنری به خانواده‌ شهید هدیه شد.

 

این تابلو هنری در قالب طراحی روی مقوای اشتنباخ با تکنیک سیاه‌ قلم مداد کنته و زغال در ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتی متر توسط «فاطمه بوجار آرانی» هنرآموز آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی سعید طراحی شده است.

اهدای کتاب ریحانه رسول اکرم (ص) تازه ترین اثر تالیفی حجت الاسلام عباس استاد آقایی و تابلو شور و شیدایی اثر سعید بوجار آرانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و با تقدیم بیش از ۸۰۰ شهید به نسبت جمعیت ایران، رتبه نخست ایثارگری کشور را به خود اختصاص داده و به دارالشهدای ایران اسلامی شهرت دارد./

کد خبر 1017476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha