اجرای موفق طرح غربالگری شهید سلیمانی در ماسال

پورحضرت گفت: اجرای موفق طرح غربالگری شهید سلیمانی در ماسال سبب تغییر نگرش شد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با اشاره به اجرای طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان اظهار کرد: سپاه و بهداشت شهرستان ماسال زحمات زیادی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در ماسال کشیدند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه زمانی تغییر وضعیت کرونایی ایجاد می‌شود، نشان دهنده افزایش بیماران بستری در بیمارستان است افزود: جمعیت شهرستان 55 هزار نفر است و عمدتا مردم در همین شهرستان ساکن هستند و یک شهرستان هدف گردشگری هستیم.

 

وی با بیان اینکه اجرای موفق طرح شهید سلیمانی سبب تغییر نگرش شد گفت: در این طرح 40 بیمار کرونایی شناسایی و به مرکز بهداشت و درمان معرفی شد که این فرایند سبب شد شهرستان از وضعیت زرد کرونایی به وضعیت نارنجی تغییر پیدا کند.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه شناسایی بیماران کرونایی شهرستان نشان از اجرای موفق طرح غربالگری در ماسال است تصریح کرد: همه ما به خصوص اصحاب رسانه باید در ترویج فرهنگ مقابله با کرونا تلاش کنیم.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه هر چقدر میزان ترویج این فرهنگ افزایش یابد قطعا آمار بیماران کرونایی کاهش خواهد یافت بیان کرد: شرط اصلی مقابله با کرونا همکاری و همراهی مردم و رعایت الزامات بهداشتی است.

 

وی با اشاره به اینکه انتشار اخبار کذب سبب یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید نقاط قوت نظام را بیشتر تبیین کنند تا روحیه نشاط و شادابی و قوت قلب در مردم ایجاد شود.

 

کد خبر 1017488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha