اقدام خداپسندانه هیئات مذهبی روستای محمدآباد ابوزیدآباد در ایام فاطمیه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت: هیئات مذ هبی روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات این شهرستان در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری مراسم ایام فاطمیه خود را صرف خرید و اهدای اقلام کمک توانبخشی کردند.

«حیدر ایمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هیئات مذهبی روستای محمدآباد ابوزیدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه با توجه به محدودیت برگزاری مراسم و توزیع نذورات در دوران شیوع کرونا، هزینه برگزاری مراسم ایام فاطمیه خود را صرف خرید و اهدای اقلام کمک توانبخشی کردند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: این اقلام توانبخشی شامل تعدادی تخت ، تشک مواج، کپسول اکسیژن، واکر، فتوتراپ نوزاد، عصا چهارپایه، دستگاه گلوکومتر است.

 

ایمانیان افزود: ارزش اقلام تهیه شده که در راستای مسؤولیت اجتماعی هیئات مذهبی انجام شده است، ۸۰۰ میلیون ریال است که با هماهنگی بهزیستی در اختیار مجتمع خدمات بهزیستی شهید اناری ابوزیدآباد قرار گرفته است.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: برخی هیئات مذهبی این روستا هم اقدام به تهیه اقلام سلامت محور و توزیع در بین مردم روستا و توان خواهان کردند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1017491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha