فروش اقلام بهداشتی با تخفیف ویژه توسط گروه جهادی مسجد روحانی/ تداوم کمک مومنانه به نیازمندان

حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی گفت: گروه جهادی حضرت خدیجه(س) مسجد روحانی با استقرار چند موکب در میادین جنوب شهر تهران اقدام به فروش اقلام بهداشتی با تخفیف ویژه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن علم الهدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پایگاه بسیج مسجد روحانی با شیوع دور جدید ویروس کرونا از آبان امسال دوباره با جدیت کار تولید و توزیع اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و شیلد را از سر گرفته است، اظهار کرد: این پایگاه بیش از ده هزار عدد از این اقلام را که تولید کرد میان اهالی مسجد روحانی و نیازمندان جنوب شهر تهران توزیع کرده است.

 

امام جماعت مسجد روحانی (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) افزود: گروه جهادی حضرت خدیجه(س) این مسجد با استقرار چند موکب در میدان های خراسان، شوش و قیام اقدام به فروش اقلام بهداشتی با تخفیف ویژه کرده است.

  

وی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد روحانی به نیازمندان با همکاری سپاه تهران بزرگ و بنیاد مستضعفان و به همت گروه جهادی حضرت خدیجه (س) و صندوق پس انداز و قرض الحسنه این مسجد، همچنان ادامه دارد و در ایام فاطمیه، 130 بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

علم الهدی در ادامه به برگزاری نماز جماعت و برنامه های مذهبی و فرهنگی در مسجد روحانی با رعایت پروتکل های بهداشتی طی دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: تعطیل کردن مساجد یا برنامه های آن، آخرین راهکار است بنابراین مجموع دست اندرکاران این مسجد تمام تلاش خود را برای برگزاری همه برنامه ها با حفظ سلامتی مردم به کار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: شورای فرهنگی و هیئت امنای مسجد روحانی مصوب کرده اند که اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش و محلول ضد عفونی کننده ای که اهالی این مسجد تهیه می کنند ابتدا میان نمازگزاران همین مسجد توزیع شود تا هیچ مشکلی برای فردی پیش نیاید که الحمدالله تاکنون با درایت صورت گرفته در این زمینه موفق بوده ایم.

کد خبر 1017534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha