آغاز آموزش مجازی دوره های قرآنی در استان های عراق

آستان مقدس حضرت عباس(ع) آموزش مجازی دوره های قرآنی را در بغداد و سایر استان های عراق آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم بانوان وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی در استان مقدس حضرت عباس(ع) برگزاری مجازی دوره های قرآنی  را از طریق شعبه های خود در استان های بغداد، ذی قار و الدیوانیه آغاز کرد. این دوره ها به آموزش تلاوت صحیح کلام الله مجید اختصاص دارد.

 

«سیده منار الجبوری» مسئول این موسسه گفت: تعداد این دوره ها به 10 دوره می رسد. برنامه درسی این دوره ها از طریق Google Meet  به صورت آنلاین ارایه می شود. این دوره ها در تکمیل فعالیت های این موسسه آموزشی است که به دنبال گسترش فرهنگ قرآنی و ترویج آن در میان بانوان به بهترین و آسان ترین روش است.

 

الجبوری گفت: این دوره ها به صورت تخصصی به آموزش تلاوت ساده قرآن برای مبتدیان می پردازد. شرکت کنندگان در این دوره ها با توجه به سطح و سن شان تقسیم بندی می شوند و بر این کار یک کادر متخصص باتجربه در این زمینه نظارت دارد.

 

موسسه قرآن کریم بانوان هرساله برنامه ها و فعالیت های قرآنی متنوعی از جمله دوره های قرآنی را برای علاقه مندان ارایه می دهد. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیرانه، تعداد فعالیت های امسال محدود شده است و آموزش مجازی جایگزین آموزش حضور شده است.

کد خبر 1017606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha