مبلغان لرستانی دوره های آموزشی تبلیغی را فرا می گیرند

روستا آزاد، گفت: در راستای توانمند سازی و تقویت نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستان دوره های آموزشی تبلیغی برگزار می شود و زمینه برگزاری این دوره ها در استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سعید روستا آزاد»، امروز(1بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، از آمادگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ویژه طلاب، نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستانی خبر داد و اظهار داشت: بر حسب نیازهای موجود، اقدام به برگزاری این دوره های آموزشی خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: توانمند سازی و تقویت نیروهای تبلیغی و فرهنگی موجود و مقیم در لرستان از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است.

 

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی در زمینه های مختلف خطابه، تربیت مربی کودک و نوجوان و… دوره آموزشی برگزار خواهد شد، گفت: زمینه برگزاری این دوره ها باید در استان فراهم شود.

 

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان اینکه یک سری دوره آموزشی تحت عنوان مربی و مبلغ خانواده که خصوصاً در بحث فن حل تعارضات خانوادگی و مهارت‌های زندگی آموزش داده می‌شود، گفت: این دوره ۱۵۰ تا ۲۰۰ ساعت دوره آموزشی است.

 

وی یادآور شد: نیروهای آموزش یافته در مدارس و مجامع مختلف با تأکید بر رویکرد پیشگیرانه به کار گرفته خواهند شد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: کسب مجوز سطح سه تخصصی از قم که رشته مشاوره اسلامی در حوزه خواهران و در حوزه برادران وجود دارد، از دیگر شیوه برگزاری دوره های آموزشی است.

کد خبر 1017624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha