شورای راهبردی تبلیغات اسلامی لرستان تشکیل شده است

حجت الاسلام قدرتی، از تشکیل شورای راهبردی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد و گفت: در این شورا موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، شامگاه(1بهمن) در نشست گروه‌های اعزام مبلغ و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: در 6تا7  ماه گذشته عملیات فرهنگی و دینی ایام محرم، صفر طرح حاج قاسم سلیمانی به خوبی انجام شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه عملیات ایام فاطمیه نیز به خوب و با موفقیت انجام شد، افزود: از دیگر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی پیش روی تبلیغات اسلامی ویژه برنامه های دهه فجر است.

 

وی از تشکیل یک شورای راهبردی در سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این شورا با بهره گیری از نخبگان فرهنگی و جهادی استان تشکیل شده است که در این شورا ۸ موضوع مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی و چند موضوع دیگر همچون مسائل دانش آموزی، اصناف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: مسائل حوزه قرآنی در ۷۰ مسئله و آسیب احصاء شده و ۱۱ راهبرد تهیه کرده‌ایم و ۵۰ تا ۶۰ راهکار نیز ارائه شده است، در ادامه این اقدامات برنامه عملیاتی نیز در حال تهیه است.

 

وی بیان کرد: در مسائل حوزه هیئت، مادحین، بانوان، فرق و ادیان، مساجد و تبلیغ در این شورای راهبردی کار شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به سرانجام رساندن شورای راهبردی را مهم خواند و گفت: امید است طی دو تا سه ماه آینده بتوانیم اقدامات این شورا را به نقطه مورد نظر برسانیم.

کد خبر 1017845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha