برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

مدیر کل ورزش و جوانان مرکزی گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، خسرو قمری، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجراستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات و فرهنگی دینی ما دارد و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به منظور تبیین این ارزش ها اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی دار این راستا نموده است.
 

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، افزود: 294 برنامه فرهنگی و ورزشی در این ایام خجسته در رده های سنی مختلف با حضور گسترده جامعه ورزشی برگزار می شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: از این تعداد برنامه یکصد و 92 برنامه ویژه برادران و یکصد و 2 برنامه نیز ویژه بانوان است.

 

قمری در بخش دیگری از سخنانش از اجرای 380 برنامه های دیگر با همکاری ادارات کل استان خبر داد و گفت: در اجرای این برنامه ها اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه اراک، سپاه روح الله، اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی و شهرداری با این اداره کل همکاری دارند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از افتتاح 21 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر خبرداد و اضافه کرد: این پروژه ها با حضور مسئولان استان مرکزی به بهره برداری خواهد رسید.

 

مسئول کمیته ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان استان و جوانان شایسته ورزشی نیز خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با ایام دهه فجر پیروزی انقلاب برگزار می شود.

 

قمری به برگزاری دومین یادوراه شهدای ورزشکار استان مرکزی نیز اشاره کرد و افزود: این یادواره در اسفند ماه سال جاری به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 101787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha