نائب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد رفسنجان شد

دکتر علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه هیئت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مسائل مختلف به شهرستان رفسنجان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، امروز پنجشنبه (‌۲ بهمن )‌ دکتر علی نیکزاد به همراه دکتر خضریان از کمیسیون اصل نود و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دکتر موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از وزارت نیرو، بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی و ... به شهرستان رفسنجان سفر کرد.

 

 

علی نیکزاد در بدو ورود در فرودگاه رفسنجان در جمع خبرنگاران از اینکه به رفسنجان سفر کرده و در جمع مردم این شهرستان قرار گرفته است اظهار خوشنودی کرد و افزود: هدف از این سفر است بتوانیم گرهی از مشکلات منطقه را باز کنیم.

 

 

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته، حتی بودجه  سال ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و از این ۸۴۱ هزار میلیارد تومان که در بودجه مصوب شده است بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان  آن بین استان ها توزیع نمی شود.

 

 

 

وی ادامه داد: بنابراین با حضور نمایندگانی از شرکت آب و فاضلاب، وزارت نیرو، بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی، وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولین که در بحث زیرساخت ها و طرح های هادی و ... فعالیت و وظایفی دارند بازدید هایی انجام خواهد شد.

 

 

 

نیکزاد گفت: روال این است که هر یک ماه تصمیماتی که در سفر ها می گیریم رصد می شود و امیدواریم با همت بالای نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز بتوانیم به ۵، ۶ مورد از مشکلات این حوزه رسیدگی کنیم.

 

 

 

کد خبر 1017872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha