دومين همايش ملي «ادبيات مقاومت» به عنوان رويداد دانشگاهي برتر معرفي شد

رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: دومين همايش ملي «ادبيات مقاومت» که به همت این دانشگاه برگزار شده، از سوی دبیرخانه کنگره بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان رويداد دانشگاهي برتر معرفي شد.

«علیرضا حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: کنگره بین المللی مکتب شهید سلیمانی و جبهه مقاومت دانشگاهیان و ترویج دهندگان مکتب شهید سلیمانی با بررسی بالغ بر 40 رویداد و همایش در بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سرداران مقاومت شهیدسلیمانی و ابومهدی، رویدادهای علمی و فرهنگی را در قالب دو دسته رویدادهای دانشگاهی برتر و رویدادهای هنری-ادبی برتر ارزیابی و برگزیدگان را اعلام کرد.

 

رییس دانشگاه کوثر بجنورد بیان کرد: بر این اساس همایش «ادبیات مقاومت» دانشگاه کوثر بجنورد و همایش مکتب شهید سلیمانی «گام دوم انقلاب» دانشگاه امام حسین علیه السلام در بخش رویدادهای دانشگاهی برتر معرفی شد.

 

وی در خصوص دومین همایش ملی «ادبیات مقاومت» با محوریت ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این همایش هفدهم دی ماه در مرکز خراسان شمالی برگزار شد، افزود: در مجموع ۲۲۰ مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه این همایش رسیده بود.

 

حسینی بیان کرد: از این تعداد مقاله ۱۵ مقاله خارجی از کشورهای عراق، سوریه، لبنان و بحرین به دومین همایش ملی ادبیات مقاومت ارسال شده بود.

 

 

 

کد خبر 1017903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha