نقش حمایت از سرمایه‌گذار در خوزستان پررنگ نیست

عالمی نیسی ببا تاکید بر اینکه وظیفه ما این است از سرمایه گذار به خصوص بومی حمایت کنیم گفت: گرچه در خوزستان مقداری این نقش پررنگ نیست و سرمایه گذاران بومی را به خوبی حمایت نکردیم.

«جمال عاملی نیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه آیین اختتامیه رویداد ملی فن‌آورانه صنعت قطعه سازی خودرو اظهار کرد: این سرمایه‌گذار با سرمایه گذاری در بخش اشتغال، تولید و خصوصا احداث شهرک نمایشگاهی کار بسیار ارزشمندی را انجام داده است.

 

فرماندار اهواز ادامه داد: قسمت تولید قطعات خودرو و نقش خدمات در اشتغال بسیار وسیع تر از بقیه بخش ها است بدین منظور که هم بخش صنعت و هم خدمات در این ناحیه دیده شده که نقطه قوت این کار است.

 

 وی تصریح کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را جهش تولید نامگذاری کردند در بخش تولید که تولید قطعات یدکی خودرو است بستر مناسب تولید ایجاد شده است.

 

عالمی نیسی از دیگر کارهایی که در این ناحیه انجام شده را مونتاژ یک مینی لودر برای اولین بار در کشور با دانش بومی دانست و اضافه کرد: امیدواری ما در خوزستان به داشته ها و ظرفیت های موجود است که با احداث این ناحیه به اهداف خود نزدیکتر شده‌ایم.

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما این است از سرمایه گذار به خصوص بومی حمایت کنیم یاد آور شد: گرچه در خوزستان مقداری این نقش پررنگ نیست و سرمایه گذاران بومی را به خوبی حمایت نکردیم اما بنا است از این سرمایه گذار و کارآفرین حمایت جدی شود.

 

کد خبر 1017949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha