بهره مندی ۱۶۷دانش آموز و دانشجو  از خدمات فرهنگی کمیته امداد سوادکوه شمالی

عابدی فیروز جایی گفت: ۱۳۵ دانش آموز و ۳۲ دانشجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات فرهنگی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علیرضا عابدی فیروز جایی» امروز(۲بهمن) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۹ماهه سال جاری ۱۳۵ دانش آموز و ۳۲ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سوادکوه شمالی از خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند، گفت: تمامی خدمات فرهنگی این نهاد به صورت کاملا رایگان به خانوار‌های مددجو ارائه می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی بیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد در سرفصل‌های متفاوتی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: آگاه سازی خانوارهای تحت پوشش و حمایت تحصیلی و فرهنگی به عنوان یکی از شاخصهای توانمند سازی تلقی می شود .

 

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی، پیگیری امور تحصیلی از طریق مدارس، مشاورین امداد، ارائه خدمات فرهنگی در بخش های پرداخت کمک شهریه و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، پرداخت تسهیلات وام دانشجویی  تقویت تحصیلی، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، معرفی به موسسات کنکوری با تخفیف و رایگان به دانش آموزان تحت حمایت از فعالیت های این حوزه در کمیته امداد است .

 

عابدی فیروز جایی بیان کرد: تاکنون به ۴۴ دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برای استفاده از شبکه آموز مجازی شاد، گوشی اندروید به ارزش ۹۰میلیون تومان با کمک کمیته امداد و خیران اهدا  و به پنج دانشجوی تحت حمایت وام دانشجویی به مبلغ ۲۵ میلیون تومان پرداخت شده است .

 

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های فرهنگی کمیته امداد با مشارکت خیران نیک اندیش تامین می‌شود، گفت: تلاش داریم با کمک خیرین برای سایر دانش آموزان شناسایی شده فاقد گوشی، تبلت دانش آموزی خریداری شود.

کد خبر 1017967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha