۱۲۰ پروژه در استان احصاء شده که به ۱۴۹۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نوبخت گفت: ۱۲۰ پروژه در استان احصاء شده است که به اعتبار ۱۴۹۳ میلیارد تومان نیاز دارد و با این تخصیص به عنوان دیگر مصوبه جلسه امروز ۸۵۶۰ فرصت شغلی مستقیم‌ و ۲۶۴۵۰ غیر مستقیم در بخش‌های مختلف برای استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدباقر نوبخت» امروز(۲ بهمن) در شورای برنامه ریزی و توسعه استان از تخصیص ۳۳۷۴ میلیارد تومان اعتبار و پرداخت ۴۰۶۷ میلیارد تومان در راستای سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت وزیران به خراسان رضوی خبر داد و افزود: اگرچه تاکنون بیش از تعهد مقرر به استان پرداخت شده است اما با توجه به تغییر قیمت‌ها و افزایش مدت پروژه‌ها به ۶۰۹ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل پروژه‌های استانی نیاز است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یکی از مصوبات جلسه شورای برنامه‌ریزی استان را تخصیص ۱۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار ملی برای تکمیل ۵۲ پروژه مهم در سطح استان دانست و یادآور شد: از این میزان ۳۳۹ میلیارد تومان پرداخت شده و ۷۶۵ میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

 

وی از استاندار خراسان رضوی برای عمل به وعده ‌های خود در جایگاه‌های مختلف تقدیر کرد و با بیان این که تقسیم مسئولیت ‌ها در استان به خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هدفی که اساسا نظام جمهوری اسلامی برای آن به وجود آمده، کمک به شریف‌ترین و نیازمندترین افراد است.

 

نوبخت از لزوم تکمیل ۸ هزار واحد تعهد شده در سفرهای قبلی گفت و با بیان این که ۲ هزار واحد از این تعداد در حاشیه شهر قرار دارد، افزود: ما وظیفه خود را نسبت به حاشیه شهر مشهد به هر صورت انجام خواهیم داد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص ردیف مستقل در برنامه بودجه برای حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: ۱۲۰ پروژه در استان احصاء شده است که به اعتبار ۱۴۹۳ میلیارد تومان نیاز دارد و با این تخصیص به عنوان دیگر مصوبه جلسه امروز ۸۵۶۰ فرصت شغلی مستقیم‌ و ۲۶۴۵۰ غیر مستقیم در بخش‌های مختلف برای استان ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1017983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha