اجرای پویش «راز سلیمانی» تا ۲۲ بهمن در آران و بیدگل

عضو هیئت امنای کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل آخرین مهلت شرکت در پویش کتابخوانی راز سلیمانی را ۲۲ بهمن اعلام کرد.

علی اصغر دادایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  آخرین مهلت شرکت در پویش کتابخوانی «راز سلیمانی» ۲۲ بهمن همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

عضو هیئت امنای کانون فرهنگی رهروان وصال آران و بیدگل افزود: این مسابقه همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی به همت هیئت رزمندگان اسلام و با همکاری، کانون فرهنگی و مجمع رهروان وصال، ادارات اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی  و تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

 

دادایی افزود: این مسابقه با محوریت کتاب ارزشمند «مکتب سلیمانی» و در قالب یک پویش تعامل در سطح کشور و با اولویت خانواده و شبکه مخاطبین بنیاد کرامت جوانان رضوی برگزار می شود و تشکل های فرهنگی و مذهبی در سراسر کشور مجری و مبلّغ این پویش هستند.

 

عضو هیئت امنای مجمع رهروان وصال با اشاره به جوایز این طرح به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خاطر نشان کرد: علاقه‌ مندان می ‌توانند کتاب‎ های این پویش را با تخفیف از فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی «خط مقدم» واقع در سه راه فاطمیه آران و بیدگل دریافت نمایند.

 

 دادایی بیان داشت: شرکت ‎کنندگان در این پویش بایستی پنج مرحله همچون نامه به حاج قاسم، معرفی کتاب، عکس با کتاب انجام داده و تولیدات خود را یا در سایت یا در نرم‎ افزار موبایل پویش با نام «بی‌نهایت» ارسال کنند./

کد خبر 1017998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha