رزمایش نیروهای نظامی برای تامین امنیت و معیشت مردم است 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: رزمایش های نیروهای نظامی ما برای تامین امنیت و معیشت مردم است و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان نشان داد که اگر دشمنان خطایی کرده و به کشور ما تعرضی کردند آنها را تار و مار  می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳ بهمن حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: دین اسلام تاکید ویژه ای بر حفظ آبروی انسان ها کرده و به همین دلیل غیبت حرام است، غیبت نوعی ترور شخصیت است که موجب می شود شخصیت غیبت شونده از بین برود.




امام جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: قرآن غیبت کنندگان را به شدت تهدید می کند و روایات اسلامی نیز مسلمانان را از غیبت و عیب جویی مردم نهی کرده اند، هر گاه می خواهیم حرفی بزنیم قبل آن باید فکر کنیم آیا این سخن ما را خداوند مهربان و امام زمان روحی فدا می پسندند؟؟.




وی اظهار کرد: غیبت و عیب جویی فقط با زبان نیست گاهی اوقات با اشاره و چشم انسان عیوب مردم را بر ملا می کند.



حجت الاسلام گروهی بیان کرد: سال روز وفات حضرت ام البنین(س) روز تکریم از مادران و همسران شهدا است، آن بانوی بزرگوار الگوی مادران و همسران شهدای ما است، ایشان فرزندانی صالح تربیت کرده که جان خود را برای دین فدا کردند.



خطیب جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: رزمایش های اخیر سپاه و ارتش موجب ترس و وحشت دشمنان و دلگرمی و خوشحالی دوستان و مردم ما شد، بزرگترین رزمایش پهپادی توسط ارتش سرافراز ما انجام شد و از شهر موشکی سپاه در حاشیه خلیج فارس رونمایی شد.



وی تصریح کرد: رزمایش های نیروهای نظامی ما برای تامین امنیت و معیشت مردم است و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان نشان داد که اگر دشمنان خطایی کرده و به کشور ما تعرضی کردند آنها را تار و مار  می کنیم.



حجت الاسلام رودباری تاکید کرد: رئیس جمهوری جدید آمریکا با چالش های زیادی رو به رو است، بایدن ۸۰ ساله با بیماری های زیادی دست و پنجه نرم می کند و با حضور ۲۵ هزار نیروی نظامی مراسم تحلیف را برگزار می کند.



امام جمعه رودبار جنوب ادامه داد: آمریکا با بیشترین میزان واگیری کرونا و به نتیجه نرسیدن واکسن این بیماری، ابهت آن شکسته شده است.



وی عنوان کرد: با پیگیری های مسئولین (نماینده،  شرکت مس به عنوان معین اقتصادی شهرستان رودبار انتخاب شد.


 

حجت الاسلام گروهی در خاتمه یادآور شد: 42 سال از انقلاب گذشته اما خیلی از منازل و زمین های مردم رودبار سند ندارد برای حل سند زمین ها و منازل مردم ما نیاز مبرم به کمک مسئولین داریم.

کد خبر 1018164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha