اوضاع نابسامان آمریکا نشانه افول آمریکاست

حجت الاسلام قریشی گفت: اوضاع نابسامان آمریکا نشانه افول آمریکاست که هزاران سلاح به دست، امنیت مراسم تحلیف بایدن را تامین می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی»، نماینده ولی فقیه استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، امروز، (3 بهمن) سالجاری در خطبه های نماز جمعه این هفته در ارومیه، اظهار کرد: بعداز واجبات، افضل اعمال شاد کردن دل مومن است که سبب رضایت خداوند از بنده می شود.

وی افزود: از شاد کردن دل مومن در روز قیامت نوری ایجاد می شود که فرد را از تمامی ترس های قیامت نجات می دهد و شاد کردن اهل خانواده هم از این قبیل می باشد که پیامبر (ص) می فرمایند؛ نشستن فرد کنار خانواده خود و محبت کردن او افضل از اعتکاف در مسجد النبی می باشد.

این مسئول بیان کرد: مردم و خیرین تلاش کنند در مفروش کردن مصلای امام خمینی (ره) ارومیه که باقیات الصالحات است مشارکت کنند.

مسجد اعظم ارومیه مرکز انقلابیون پای کار بود

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در ادامه سخنان خود با اشاره به وقایع دوم بهمن، گفت: دوم بهمن ماه سالگرد به توپ بستن مسجد اعظم و قیام مسلحانه مردم ارومیه بر علیه رژیم پهلوی برگ زرینی از تاریخ انقلاب و رشادت های مردم در انقلاب است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: دوم بهمن سال ۱۳۵۷ سالروز به توپ بسته شدن گنبد مسجد اعظم ارومیه می باشد که مرکز انقلابیون پای کار بود و باید این حادثه عظیم گرامی داشته شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه سالروز وفات حضرت  ام البنین بعنوان سالروز تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران معین گردیده و بهترین زمان و‌مناسبت برای این‌امر است، افزود: حضرت ام البنین نمونه بارز تقوا و اخلاص و ادب در برخورد با اهل بیت (ع) بودند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: بنا به فرموده مقام‌معظم رهبری اولین خاکریز مبارزه با دشمنان خود شهدا و دومین خاکریز مهم خانواده های شهدا است فلذا باید مقام و منزلت خانواده های شهدا را گرامی بداریم.

اوضاع نابسامان آمریکا نشانه افول آمریکاست

وی اظهار کرد: انتخابات امریکا و حکومت نظامی حاکم در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و اوضاع نابسامان آمریکا نشانه افول آمریکاست که هزاران سلاح به دست، امنیت مراسم تحلیف بایدن را تامین می کردند.

این مسئول با بیان اینکه ادعای برگشت به برجام خیال خامی در ذهن غرب زده ها وا داده است، گفت: مساله برجام و مذاکره با آمریکا به دستور مقام معظم رهبری مشروط به رفع کامل تحریم ها است و نباید مسئولین نظام اسلامی و دولتی در کلام ‌نیز به دنبال مذاکره و‌گفتگو و برگشت به برجام باشند.

امام جمعه ارومیه عنوان کرد: اعتماد به آمریکا همان اعتماد به شیطان است پس نباید به دنبال اعتماد و حرف شنوی از آمریکا که ثابت کرده است جز شرورت و دشمنی با ایران اسلامی است بود.

وی در پایان سخنان خود گفت: همه مردم و مسئولین باید فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار داده و به آن عمل کنند.

 

کد خبر 1018169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha