طرح دیواره ویژه ایام الله دهه فجر در کاشان رونمایی شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان از رونمایی طرح دیواره ویژه ایام الله دهه فجر در چهارراه آیت الله کاشانی این شهر خبر داد.

محمدرضا عبدلی خالدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح دیواره ویژه این ایام در چهارراه آیت الله کاشانی شهر کاشان رونمایی شد.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان افزود: این سازمان در بهمن ‌ماه با توجه به تعدد مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های متنوعی پیش رو دارد که رونمایی از طرح دیواره اخیر آغاز اقدامات و برنامه‌های سازمان برای این ایام است.

 

عبدلی در ادامه بیان داشت: شاکله این طرح دیواره با عنوان «فجرآمد و انقلاب فاطمی برپا شد» ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: بزرگداشت وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم از مادران و همسران شهدا، ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر،  ولادت امام محمد باقر(ع)، شهادت امام هادی، ۲۷جمادی الثانی سالروز شهادت علی بن امام محمد باقر(ع)، و سالروز شهادت شهدای مدافع امنیت کاشان از دیگر موضوعاتی است که در این طرح دیواره به چشم می‌خورد./

کد خبر 1018209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha