لزوم سوق یافتن احکام قضات به سمت کمک های مومنانه

حجت الاسلام نجمی پور سوق دادن احکام و جریمه های اعمالی قضات به سمت کمک های مومنانه، تهیه ماسک، تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و ... را در شرایط پیش رو مهم دانست.

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: شناسایی محرومان و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه با محوریت مساجد بهتر جواب داده و راه حل مناسب تری است.

 

امام جمعه سربیشه گفت: شهرستان سربیشه دارای 8 مسجد و به تبع آن 8 امام جماعت، هیأت امنا، پایگاه بسیج و ... می باشد و شناسایی محرومان و نیازمندان، اجرای برنامه ها و اقدامات فرهنگی هر منطقه چنانچه با کمک ائمه جماعت و... با محوریت مساجد انجام شود بازدهی بهتری خواهد داشت.

 

وی با اشاره به بیماری کرونا و آسیب وارده به محرومان، صنوف و... گفت: در صورت مشخص بودن بانک اطلاعاتی هر محله و اتصال آن به شبکه می توان از موازی کاری جلوگیری کرد و به صورت متمرکز محرومان هر منطقه را شناسایی و مورد حمایت قرار داد.

 

وی از اقدامات انجام شده به شناسایی 30 نفر از صنوف ضعیف و خسارت دیده از کرونا در شهرستان سربیشه اشاره کرد و افزود: به این اقشار کارت هدیه 200 تا 500 هزار تومانی پرداخت شد شناسایی و تأمین سبدهای  کمک معیشتی به رانندگان هم در دستور کار قرار دارد.

 

امام جمعه سربیشه به شناسایی 10نفر از محرومان آسیب دیده از کرونا در دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: سبد غذایی به ارزش 500 هزار تومان تأمین و درب منزل در اختیار هر یک از این افراد قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام نجمی پور در ادامه به حکم تربیتی یکی از قضات شهرستان گریزی زد و گفت: در ایام کرونا یکی از قضات شهرستان حکم تربیتی یکی از افراد را مبنی بر تأمین مقداری ماسک و مواد شوینده برای اقشار آسیب پذیر صادر کرد.

 

وی سوق دادن احکام و جریمه های اعمالی قضات به سمت کمک های مومنانه، تهیه ماسک، تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و ... را در شرایط پیش رو مهم دانست.

کد خبر 1018256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha