برنامه های دهه فجر در شهرستان طارم با محوریت فضای مجازی اجرا می شود

به گفته حیدری، با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ستاد با محوریت بهره‌گیری از فضای مجازی مورد تأکید است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به تلاش دشمنان برای رواج روحیه یاس و ناامیدی در بین اقشار مختلف جامعه این روحیه را مخرب و منفی برشمرد و افزود: همگی وظیفه داریم تا روحیه نشاط و امید را در جامعه بارور سازیم و با انعکاس تلاش ها و موفقیت های به دست آمده گام محکمی را در این زمینه برداریم.

 

کریم حیدری گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و همچنین آگاه‌سازی جامعه از دستاوردهای انقلاب باید برنامه‌هایی با محتوایی که نشان از ارتقای بصیرت، وحدت و اتحاد ملی است، اجرا کرد.

 

این مقام مسئول  به بهره‌گیری از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان از این فضا جهت تخریب کردن انقلاب و سیاه‌نمایی آن بهره می‌برند که در جهت خنثی کردن افکار آنها، باید از همین فضا با تولید محتوای ترویجی، جوانان را بیشتر با جنایت‌های استکباران علیه انقلاب و دستاوردهای چشمگیر کشور که در سایه این انقلاب به دست آمده، آشنا کرد.

 

وی به برنامه‌‌های پیشنهادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت دهه‌فجر اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها باید براساس شرایط امروز جامعه که مردم با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند به صورن مجازی برگزار شود تا مشکلی به وجود نیاید.

 

حیدری خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه فجر، شب شعر، مسابقه نقاشی، دیدار با خانواده شهداء، زنگ انقلاب، معرفی کتاب است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با بیان اینکه شهیدان برای برای حفظ اسلام و ناموس خاک و میهن عزیز ایران از عزیزترین ثروت و دارایی خود که که جانشان بود، گذشتند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا یکی از قدرت‌های جهانی است و در عرصه‌های مختلف میدرخشد.

 

وی با اشاره به ایثار رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل دشمن با توسل به خدا و ائمه اطهار (ع) بیان کرد: رشادت‌های جوانان سرافزار میهن اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس همچون نگینی در تاریخ بشریت که نماد جنگ حق و باطل است، می‌درخشد.

 

حیدری با اشاره به اینکه تلاش اداره ارشاد طارم اجرای پرشور برنامه‌ها در دهه فجر و همچنین به مناسبت کنگره 3500 شهید خواهد بود، تصریح کرد: برنامه هنری طراحی چهره یکی از شهدا توسط هنرمندان، فراخوان جمع‌آوری عکس‌های قدیمی و برگزاری محفل شعر و ادب از جمله برنامه‌هایی است که در طارم اجرایی خواهد شد.

 

کد خبر 1018288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha