راه اندازی سامانه ارتباط مردمی مدیریت شهری شهرداری آران وبیدگل

مدیر روابط عمومی شهرداری آران و بیدگل از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به منظور تسهیل در مشارکت شهروندان در مدیریت شهری خبر داد.

سید علی حسینی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شهرداری آران و بیدگل راه اندازی شد.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری آران و بیدگل افزود:  سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ یکی از راه های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری است تا بتوانند درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه های کاری شهرداری و مدیریت شهری اعلام نمایند.

 


حسینی زاده خاطر نشان کرد: هدف ایجاد این سامانه بسترسازی برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، رفع مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیرمستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان است که با  درخواست و پیگیری شهردار آران و بیدگل محقق شد.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری آران و بیدگل سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری  را دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام های شهروندان جهت پاسخگویی به آنها عنوان کرد و افزود: سامانه ۱۳۷ درخواست های شهروندان را بدون مراجعه حضوری به شهرداری فقط با یک تماس پیگیری می کنند.

 

سید علی حسینی زاده با بیان اینکه شهروندان در طول روز از نزديک با بسياری از معضلات و مشكلات شهری مواجه هستند و می‌توانند انعكاسی درست و منطقی از معضلات شهری به سطح مديريت شهر داشته باشند، خاطر نشان کرد: راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ می ‌تواند نقش بسيار موثری در تحقق شعار «مشاركت شهروندان در مديريت شهری» داشته باشد .

کد خبر 1018313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha