مسابقه کتابخوانی «جامعه شناسی، انحرافات اجتماعی» برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه از برگزاری مسابقه کتابخوانی «جامعه شناسی، انحرافات اجتماعی» برای تمامی سنین طی هفته جاری در راستای طرح شنبه های با کتاب خبر داد.

«غلامعباس انوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه تلاش دارد تا در راستای طرح «شنبه های با کتاب» به ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه با بیان اینکه طرح «شنبه های با کتاب» هر هفته برای اعضای این کانون برگزار می شود، افزود: در راستای اجرای این طرح اعضای کانون با شرکت در مسابقات کتابخوانی با موضوعات مختلفی آشنا می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه طی هفته جاری مسابقه کتابخوانی «جامعه شناسی، انحرافات اجتماعی» برای اعضای این کانون برگزار می شود، ادامه داد: در راستای اجرای این مسابقه به بررسی انحرافات موجود در جامعه امروزی خواهیم پرداخت.

 

انوری در ادامه بیان کرد: علاقمندان در تمامی سنین می توانند تا روز پنج شنبه 9 بهمن ماه پاسخ صحیح این مسابقه را به همراه نام و نام خانوادگی به این کانون ارسال کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در پایان گفت: گفتنی است مسابقه کتابخوانی این هفته از کتاب «جامعه شناسی، انحرافات اجتماعی» نوشته دکتر منوچهر محسنی طراحی شده است.

کد خبر 1018315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha