ضرورت استفاده از ابزار هنر برای تبیین دستاوردهای انقلاب

پیشکاری گفت: ایام دهه فجر بهترین زمان برای آشنایی جوانان با نظام حاکم بر آن دوران و شناساندن اهداف انقلاب و اندیشه‌ها و آرمان‌های امام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر گفت: ایام پرفروغ دهه فجر یادآور خاطرات و حماسه‌سازی‌های مردم ایران در مقابل رژیم ضدفرهنگی پهلوی است و بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با اهداف فرهنگی است.

 

احسان پیشکاری با اشاره به اینکه انقلاب ما دارای ماهیت فرهنگی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در جامعه از سوی همه متولیان فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد، گفت: ایام دهه فجر بهترین زمان برای آشنایی جوانان با نظام حاکم بر آن دوران و شناساندن اهداف انقلاب و اندیشه‌ها و آرمان‌های امام است.

 

این مقام مسئول شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی و هنری آن اداره را در ایام دهه فجر اعلام کرد و گفت: دراین ایام با استفاده از ابزار هنر دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال مجموعه برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب و بیان دستاوردهای آن، با هم افزایی و تعامل اعضای کمیته فرهنگی و هنری و بهره گیری از تمامی امکانات و پتانسیل‌های شهرستان در دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: بی شک با وحدت و همبستگی با توجه به شرایط موجود و تلاش و صف‌بندی دشمنان برای ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی و ایجاد شکاف بین آنان با پیروی از مقام عظمای ولایت و همت تمامی مسئولین و مردم این بار نیز از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد و این عزت و افتخار تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

 

در ادامه اعضای کارگروه ضمن بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مباحث مطروحه با تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری دستگاه، پیشنهادات خود را در خصوص نحوه اجرای برنامه‌ها به ‌گونه‌ای که با کیفیت برتر توأم با تاثیرگذاری و فراگیری بالاتر انجام شود بیان کردند.

 

کد خبر 1018318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha