مسابقات «مدهامتان» هرساله نخبگان قرآنی زیادی را به جامعه معرفی می کند

مظاهری گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با هدف شناسایی فعالان و نخبگان قرآنی و ایجاد بستر رقابت سالم برای علاقمندان این حوزه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با هدف شناسایی فعالان و نخبگان قرآنی و ایجاد بستر رقابت سالم برای علاقمندان این حوزه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی، هنری انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف ایجاد طرح ملی «ایران قوی» است و این طرح در سامانه بچه‌های مسجد اجرا می‌شود.

 

وی ابراز کرد: با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی مطرح کرد: امسال دومین سال رویداد ملی «فهما» در قالب طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب طرح‌ریزی شده است و اجرا می‌شود.

 

مظاهری بابیان اینکه طرح ملی ایران قوی به صورت مجازی و در سامانه بچه‌های مسجد در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طرح‌ریزی و بارگذاری شده است، ادامه داد: شبستان‌های هنر، فرهنگ و نوآوری سه شبستان طرح ملی ایران قوی هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شبستان فرهنگ شامل رواق نور در حوزه ثبت فعالیت های قرآنی پیش‌بینی شده و مسابقات قرآنی مدها متان، دوره آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی و مسابقات تفسیر شامل جزء ۷ و ۸ قرآن کریم است.

 

این مقام فرهنگی استان ادامه داد: رواق کتاب، رواق رسانه، رواق نمایش، رواق ترنج، رواق دانش، رواق قلم، رواق همدلی، رواق فن‌آوری، رواق سرود و رواق فیلم از دیگر رواق‌های معرفی شده در سامانه بچه‌های مسجد است همچنین علاقمندان تا ۲۲ بهمن‌ ماه جاری فرصت دارند برای ثبت نام در سامانه «بچه‌های مسجد» اقدام و آثار خود را بارگذاری کنند.

 

وی ابراز کرد: تاکنون ۱۶۷ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به صورت مجازی شرکت کرده اند و نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابند.

 

خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر رشته می توانند به سامانه اینترنتی «بچه های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 1018336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha