« طرح ایران قوی»  بستری برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز گفت: « طرح ایران قوی» بستری برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری که شنبه ۴ بهمن در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: « طرح ایران قوی»  بستری برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: رسانه های مهمترین نقش اساسی در تثبیت نظام و ارزش های اسلامی دارند آنچنان که با انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز می توانند اثرگذار باشند.

 

وی با اشاره به ره آوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه های نظام آموزشی، راه سازی، سواد، معیشت، امنیت، فناوری های نانو، حضور بانوان در عرصه های متعدد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... نسبت به بیان این موفقیت ها در رسانه ها به ویژه صدا و سیما تأکید کرد.

 

وی ادامه داد: اهمیت تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم است چرا که شهداء و ایثارگران با جان خود این انقلاب را شکل دادند.

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: کتاب اقتدار ۴۰ از جمله آثاری است که به خوبی این اتفاقات عظیم را بیان می کند و می توان با توجه به آن نسبت به انقلاب اسلامی آگاهی لازم را به دست آورد. 

 

وی بیان کرد: طرح ملی ایران قوی که تنها ۱۸ روز به پایان آن زمان باقی است از جمله طرح هایی است که می تواند بستری مناسب برای بیان ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در قالب ۱۸ رواق تلقی شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: بیان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب یک مطالبه عمومی مردمی اهمیت ویژه ای دارد چرا که می تواند جریان ساز پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

 

 

کد خبر 1018356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha