«چمرانی ها» دست به کار شدند / کمک های مومنانه توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران گفت: گروه جهادی «چمرانی ها» در یک همت خیرخواهانه کمک های مومنانه این کانون را در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار دادند.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت:  گروه جهادی «چمرانی ها» در یک همت خیرخواهانه کمک های مومنانه این کانون را در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار دادند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: اعضای این کانون با تشکیل گروه جهادی «چمرانی ها» تلاش می کنند تا با همدلی و همیاری به اقشار مستضعف و نیازمند کمک کنند.

 

وی ادامه داد: بسته های معیشتی شامل برنج، سیب زمینی، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و انواع حبوبات بود که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

رزمجو خاطر نشان کرد: تعمیر خانه های نیازمندان و ارائه خدمات لوله کشی، برق کشی و تامین گاز از دیگر فعالیت های خداپسندانه گروه جهادی چمرانی ها است که با همیاری خیرین تامین می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: اگر خیرین همدلی بیشتر در زمینه نیازهای اولیه گروه جهادی داشته باشند می توانیم منازل بسیاری از نیازمندان و خانواده های بی بضاعت را تعمیر کنیم.

 

رزمجو اضافه کرد: روزهای سخت بیماری را پشت سر می گذاریم و باید با کمک به اقشار نیازمند از آنها حمایت کنیم تا نشان دهیم که همدلی هنوز هم ادامه دارد.

 

وی اذعان داشت: برنامه های فعالیت این کانون در رواق های مختلف طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است و امیدواریم بتوانیم جایگاه مناسبی با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این کانون برای استان اردبیل رقم بزنیم.

 

کد خبر 1018445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha