رسانه‌ها امید و توانمندی را در کشور تقویت کنند

مسعود بصیری با اشاره به اینکه خبرنگاران پیام‌رسانان خوب جامعه هستند که برای مردم تلاش و ایثار می‌کنند، گفت: رسانه‌ها باید امید و توانمندی را در کشور تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه کشور(چهارم بهمن ماه) در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: قدرت و اثرگذاری رسانه‌ها در جامعه زیاد است و خبرنگاران باید مردم و جامعه را آگاه کند چراکه تولیدات رسانه‌‌ای اگر با حقیقت منطبق نباشد موجب فروپاشی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رسانه از ابتدای تاریخ به اشکال مختلف وجود داشته‌اند، افزود: امروز وظیفه ما خبرنگاران است که مردم را نسبت به خود و قدرتی که اسلام می‌تواند برای شکوفا شدن بیشتر در اختیارشان قرار دهد آگاه سازیم.

 

به گفته رئیس بسیج رسانه کشور، خبرنگاران پیامبر حقیقت در جامعه هستند که با عدالت و انصاف وقایع را بازگو می‌کنند و رسانه‌ها باید امید، توانمندی و تکیه بر خود را باید در کشور تقویت کنند.

 

بصیری اضافه کرد: بزرگترین مکتب‌های غرب درگیر مشکلات اقتصادی هستند و آمریکا با همه ثروتی که دارد توان اداره جامعه خود را ندارد.

 

رئیس بسیج رسانه استان کردستان نیز در این آئین افزود: فراخوان این جشنواره تیر ماه امسال منتشر شد و تا پایان آذر ماه که مهلت ارسال آثار بود 565 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رسید.

 

توفیق مفاخری اضافه کرد: در قیاس با پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال 98، آثار ارسالی رشد خوبی داشت و از 451 اثر به 565 اثر رسید.

 

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در محورهای تیتر، گزارش, خبر، فیلم، عکس، مصاحبه، موشن گرافی، یادداشت و بخش ویژه برگزار شد، گفت: در این جشنواره شاهد ارسال آثار با کیفیتی از سوی خبرنگاران و روزنامه نگاران کردستانی بودیم.

کد خبر 1018542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha