۵۶۰۰اثر به دبیرخانه مجازی جشنواره ملی «دل گپ» رسید

محمدی گفت: مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی و آزادیخواهان کشورهای حوزه مقاومت ۵هزار و ۶۰۰فیلم ۱۵ثانیه ای با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی به دبیرخانه مجازی جشنواره ملی دل گپ(حرف دل) مستقر در بسیج رسانه شهرستان نکا ارسال کردند.

«محمد محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به استقبال عمومی از گروه های مختلف سنی از جشنواره ملی دل گپ(حرف دل) با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به میزبانی بسیج رسانه نکا درحال برگزاری است اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف تربیت سلیمانی های گام دوم، رشد و تقویت افکار و اذهان عمومی در راستای تبیین تمدن نوین اسلامی و مکتب سلیمانی شروع بکار کرد .

 

دبیر جشنواره ملی دل گپ(حرف دل) با بیان اینکه مقرر شده بود دبیرخانه این جشنواره دل گویه های 15ثانیه ای مردم ولایتمدار و فهیم ایران اسلامی و کشورهای حوزه مقاومت و جهان را تا20دی ماه امسال با موضوع سردار سلیمانی دریافت کند، افزود: با توجه به اقبال گسترده مردم در گروه های مختلف سنی مهلت دریافت آثار تا25دی تمدید شد.

 

وی با بیان اینکه ایرانیان سرافراز و بصیر و آزادیخواهان کشورهای حوزه مقاومت 5هزار و 600فیلم 15ثانیه ای با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی به دبیرخانه مجازی جشنواره ملی دل گپ(حرف دل) مستقر در بسیج رسانه شهرستان نکا ارسال کردند، یادآورشد: پس از بازبینی 1500اثر برای داوری نهایی برگزیده شد.

 

محمدی به همکاری 20استان کشور با بسیج رسانه نکا برای برگزاری این جشنواره ملی اشاره کرد و افزود: همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران، سازمان بسیج رسانه استان، سپاه ناحیه نکا، مجلس دانش آموزی و نمایندگان مجلس دانش آموزی استان همکاری خوبی با برگزار کنندگان این جشنواره داشتند.

 

وی با بیان اینکه 5داور در بخش های کودک، جوان، نوجوان، فیلم و بزرگسال کار داوری این جشنواره را عهده دار هستند، اظهار کرد: دوستداران سردار سلیمانی از 30استان کشور و کشورهای حوزه مقاومت به دبیرخانه دل گپ آثار کردند.

 

محمدی به استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان از این جشنواره اشاره کرد و افزود: د ربخش نوجوانان و کودکان 1000اثر رسید.

 

وی از استان های البرز، مازندران، کرمان و کرمانشاه به عنوان استان های که بیشترین شرکت کننده را در  این جشنواره داشتند یاد کرد و گفت:یک استان برتر در روز اختتامیه معرفی خواهد شد و از زحمات استان ها و نمایندگان استان ها تقدیر می شود.

کد خبر 1018544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha