پرداخت ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات به خسارت دیدگان کرونایی در تالش

قوی‌پنجه از پرداخت ۱۶۹ میلیاردریال تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای خسارت دیده از کرونا در شهرستان تالش خبر داد.

«داود قوی‌‎پنجه»امروز(شنبه، ۴ بهمن) به پرداخت ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای خسارت دیده از کرونا در تالش اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این تسهیلات با سود ۱۲ درصد به متقاضیان پرداخت شده است.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تالش افزود: این میزان تسهیلات حمایتی به ۲ هزار و ۱۰۷ پرونده که متقاضیان آنها از کووید ۱۹ آسیب‌دیده بودند در شهرستان تالش پرداخت شد.

 

وی تصریح‌کرد: واحدهایی که وام دریافت کردند ۲ هزار و ۲۹۷ نفر اشتغالزایی داشتند و هر فرد کارفرما جهت حفظ اشتغال موجود در ازای هر کارگر بیمه شده، ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده است.

 

قوی‌پنجه گفت: از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌های عامل تسهیلات به ۷۰ پرونده درخواستی پرداخت نشده و انتظار از بانک‌ها این است در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مساعدت کنند.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تالش با بیان‌اینکه این شهرستان از لحاظ پرداختی تسهیلات به متقاضیان رتبه دوم استان را دارد، افزود: بانک های ملی، سینا، سپه، ملت، صادرات، ملل، پارسیان و انصار و کوثر بیشترین پرداختی‌ها را به متقاضیان داشته‌اند.

 

قوی‌پنجه خاطرنشان‌کرد: بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا که تسهیلات حمایتی دریافت کردند رستوارن، طباخی، قهوه‌‌خانه، اغذیه‌فروشی، تالار پذیرایی، تولید و عرضه پوشاک، کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، آموزشگاه رانندگی، آرایشگاه، سالن زیبایی، گرمابه، مرغداری ها، مهدکودک‌ها و رانندگان تاکسی‌ها بودند.

کد خبر 1018599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha