مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های دهه فجر را به‌روز رسانی کنند

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مدیران تا فردا وقت دارند پروژه های قابل افتتاح دهه فجر را به تفکیک حوزه های اقتصادی و عمرانی و بر اساس فهرست پروژه ها، میزان اشتغال، میزان سرمایه گذاری و مکان محل اجرای طرح، به‌روز رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدعلی شجاعی" عصر امروز شنبه (چهارم بهمن‌ماه) در جلسه بررسی و هماهنگی پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در استان، گفت: مدیران تا فردا وقت دارند پروژه های قابل افتتاح را به تفکیک حوزه های اقتصادی و عمرانی و بر اساس فهرست پروژه ها، میزان اشتغال، میزان سرمایه گذاری و مکان محل اجرای طرح به‌روز رسانی کنند. 

 

 

 

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: پروژه ها باید بر اساس سرمایه گذاری دولتی و خصوصی و روستایی و شهری تفکیک شود. 

 

 


وی گفت: لیست پروژه ها تا آخر وقت اداری فردا به هشت شهرستان ارسال شود و فرمانداران نیز باید بعد از بررسی یک روزه لیست پروژه ها را به معاونت های اقتصادی و عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کنند. 

 

 


شجاعی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا شیوه برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه ها بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و یا ستاد استانی این بیماری اعلام می شود. 

 

 


نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: کمیسیون های مربوطه برای صدور مجوز تغییر کاربری پروژه ها تا سه روز آینده تشکیل شود و در بحث سایر پروژه ها اگر ادارات کل تردید برای تکمیل دارند با سازمان مدیریت و برنامه ریزی نشست داشته باشند تا اگر از نظر زمانی با تزریق اعتبارات کار به اتمام می رسد تزریق اعتبار داشته باشیم. 

 

 


شجاعی افزود: پروژه های قابل افتتاح در سطح ملی برای پیگیری با وزیر مربوط جهت افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس اعلام شود.

 

 

 

 

کد خبر 1018614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha