جشنواره پرچمداران انقلاب زمینه مناسب برای پای کار آوردن ظرفیت عظیم مساجد است

کریمی گفت: جشنواره ملی پرچمداران انقلاب، زمینه مناسب برای پای کار آوردن ظرفیت عظیم مساجد است.

«غلامرضا کریمی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری این جشنواره راهی برای ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و ولایتمداری است.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در ذیل برنامه های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی با رویکرد گام دوم انقلاب برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: جشنواره پرچمداران انقلاب یک زمینه مناسب برای پای کار آوردن ظرفیت عظیم مساجد است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: نسل جوان و نوجوان باید با این فرهنگ به خوبی آشنا شوند و این جشنواره راهی در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با این فرهنگ متعالی است.

 

کریمی محورهای این جشنواره را  نقش حضرت امام خمینی(ره) امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت در انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت،  نقش روحانیت و حوزه های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس وجبهه مقاومت دانست و بیان کرد: استان مرکزی استان امام و مقام معظم رهبری است و ما میتوانیم بیش از سایر نقاط کشور در این راستا کار کنیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره در پنج بخش برگزار می شود، گفت: تألیف و ترجمه کتاب (خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتابهای مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه های علمی – پژوهشی)، چند رسانه ای (کلیپ، موشن گرافیک، اینوفر گرافیک و پادکست)، فیلم و عکس (فیلم داستانی، مستند و عکس) و فیلمنامه (بلند و کوتاه) بخشهای پنجگانه  این جشنواره هستند که علاقمندان می تواند آثار خود را در این بخش ها تهیه کنند.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی مهلت ارسال آثار تا ۲۰بهمن ۱۳۹۹ دانست و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت     WWW.DEFAFESTIVAL.COM مراجعه کنند.

 

کریمی افزود: دبیرخانه استانی این جشنواره اراک، خیابان قائم مقام نرسیده به میدان مقاومت، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است و شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۶۳۳۲۵۵۴۷۰ داخلی ۱۲۹ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 1018840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha