ثبت نام ۴۶۷ آران و بیدگلی برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل گفت: تاکنون ۴۶۷ پرونده تسهیلات برای متقاضیان این شهرستان در سامانه کارا تشکیل و ۲۴۲ فقره پرونده به ارزش بالغ بر صد میلیارد ریال از محل اعتبارات این طرح به واجدین شرایط پرداخت شده است.

«حسن اربابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دولت در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده تحت تاثیر کرونا ، تسهیلات لازم را در ۱۴ رسته به متقاضیان پرداخت می‌کند و افراد و کارفرمایانی که متقاضی دریافت وام هستند باید در سامانه کارا ثبت نام کنند.

 

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل افزود:  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری  وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری  و صنایع دستی امکان ثبت نام کار فرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir  فراهم کرده است.

 

اربابی افزود: از ابتدای اجرای این طرح در خردادماه ۱۳۹۹ تاکنون امکان ثبت نام برای تمامی بنگاه هایی که کد کارگاهی  داشته و از سال گذشته تاکنون فعال بوده اند و تعدیل نیرو نداشته اند، فراهم بوده و مشمول این تسهیلات بوده اند.


 
رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران وبیدگل افزود: تاکنون ۴۶۷ پرونده تسهیلات برای متقاضیان این شهرستان در سامانه کارا تشکیل و  ۲۴۲ فقره پرونده به ارزش بالغ بر صد میلیارد ریال از محل اعتبارات این طرح به واجدین شرایط پرداخت شده است. 

 

اربابی با اشاره به اینکه این تسهیلات تقاضا محور است تاکید کرد: همچنان دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و اداره ورزش و جوانان فرصت ارائه درخواست و دریافت این تسهیلات را دارند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت و فعالیت ۸۵۰ واحد صنعتی از جمله مناطق مهم صنعتی استان اصفهان در شمالی ترین نقطه این استان واقع شده است.

 

۲۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان را کارگران تشکیل می دهند که از این تعداد ۱۶ هزار نفر در بخش صنعت مشغول به فعالیت هستند./

کد خبر 1018874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha