تمام روزهای ایام الله دهه فجر نام‌گذاری شده است

رامندی درباره برنامه های دهه فجر امسال گفت: از روز یکشنبه ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ بر اساس مناسبت‌های ویژه آن روز مانند یوم الله ۱۲ بهمن نام گذاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت‌وگو در خصوص دهه فجر انقلاب اسلامی با مجید رامندی، مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

مجید رامندی با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 42 سال پیش در همین ایام، تظاهرات مردم و عزم و جزم ملی، باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال 1357 شد.

وی با اشاره به کارگروه و تشکل های مختلف مردمی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیت دارند، اظهار کرد: شعار محور ایام الله دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» خواهد بود. در این شعار 42 سال ایستادگی و قدرت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف علمی و فناوری و همچنین موشکی و هسته ای مستتر است.

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره واژه بالندگی در شعار امسال دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره بالنده، پیشرونده و رو به رشد و تعالی است. مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود فرموده اند انقلاب اسلامی در حال حرکت به سمت قله آرمان های خودش حرکت می کند و در این مسیر فراز و فرودهایی داشته است.

وی انقلاب اسلامی را همچون کوه استوار عنوان کرد و درباره این بخش از شعار نیز عنوان کرد: ملت بزرگ انقلاب اسلامی استواری را در این سالیان اخیر به خوبی دیدند و درک کردند. این ایستادگی و اقتداری که در این چند سال داشتیم سبب شد نظام سلطه به زانو در بیاید. مستکبرین تلاش داشتند کشورمان را به سمت سیاست های پلید خود بکشاند اما در نهایت موفق نبودند زیرا بصیرت مردم و هدایت های مقام معظم رهبری مانع شد.

رامندی درباره برنامه های دهه فجر امسال گفت: از روز یکشنبه 12 بهمن 99 تا روز چهارشنبه 22 بهمن 99 نام گذاری های مختلف انجام داده ایم که این نام گذاری ها بر اساس منابست های ویژه آن روز مانند یوم الله 12 بهمن صورت گرفته است. همچنین میلاد حضرت زهرا (س) که در این ایام قرار دارد نیز مناسبت دیگری است که سبب نام گذاری در ایام الله دهه فجر شده است. برخی دیگر از نام گذاری ها بنا به کلیدواژه های بیانیه گام دوم و بعضی دیگر نیز از خواسته ها و اندیشه های گروه های مردمی جوشیدن گرفته است.

کد خبر 1018977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha