تخلفات غیرمجاز ساخت و ساز در مناطق پنج، ۶ و هفت شهرداری کرج دیده می شود

رسول با گلایه از شهرداران در مناطق مختلف شهر کرج گفت: تخلفات غیرمجاز ساخت و ساز در مناطق پنج، ۶ و هفت شهرداری کرج دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « احد رسولی» طی نشست علنی جلسه شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه ۵ بهمن در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق پنج، ۶ و هفت شهرداری کرج کرج در قالب اشغال بالای هشتاد تا نود درصد تراکم بالا و اضافه طبقاتی از ۶ تا هشت دیده شده است.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج افزود: نکته ای که در جریان این بازدید های میدانی مطرح شد این است که چرا چنین تخلفاتی در این مناطق چگونه اتفاق افتاده و چرا شهرداران مناطق چشم خود را به روی این تخلفات بسته اند؟

 

رسولی بیان کرد: در خصوص تخلفات ساخت وسازهای غیرمجاز برنامه شهرداری چیست؟ در این راستا ازشهردار درخواست دارم تا گزارش کاملی از میزان تخلفات ساختمانی از سال 96 تاکنون به اینجانب ارسال کنند.

 

وی اظهار کرد: این مصوبات در ششمین جلسه کمیسیون در دی ماه سال ۹۷ برگزار شد که اعضاء با کلیات آن موافقت و به تائید یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی رسیده است.

 

رسولی ادامه داد: انتظار می رود این بسته در سرلوحه برنامه های شهرداری در حوزه های مرتبط قرار گیرد و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل سیما و منظر ، معاونت معماری و شهرسازی و نیز سازمان سیما و منظر در این خصوص ارائه شود.

 

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: مجموعه ضوابط و دستورالعمل های نورپردازی و مبلمان شهری و نیز مجموعه شرح خدمات و دستورالعمل های ساماندهی منظر شهری جزو مصوبات کمیسیون شهرسازی و معماری و بافت های فرسوده بوده که تعدادی از اعضاء شورای شهر به نبود تصویب چنین مستنداتی اشاره کردند. 

 

 

کد خبر 1019040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha