برنامه‌های کانون سیدالشهدا(ع) بندر آستارا در دهه فجر اعلام شد

عاطفی برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس‌آباد بندر آستارا در ایام‌الله دهه فجر را اعلام کرد.

«قربانعلی عاطفی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس‌آباد ویژه برنامه‌های مختلفی را برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس‌آباد بندر آستارا از برگزاری محفل انس با قرآن مصادف با شب ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) خبر داد و افزود: این مراسم با تلاوت قاریان برجسته شهرستانی و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری نشست بصیرتی با عنوان گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی، شب شعر آیینی و مذهبی، خوانش خاطرات روزهای انقلاب با حضور یکی از یادگاران انقلاب اسلامی، نصب بنر و پوستر مرتبط با ایام‌الله دهه فجر و شرکت در کاروان خودرویی سالروز پیروزی انقلاب را از برنامه‌های مهم کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) در دهه فجر عنوان کرد.

 

عاطفی گفت: پخش سرودهای انقلاب همزمان با لحظه ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پخش ندای الله‌اکبر از بلندگوی مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس‌آباد از دیگر برنامه‌های کانون سیدالشهدا(ع) در دهه فجر است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس‌آباد بندر آستارا افزود: ویزیت رایگان بیماران، آموزش کمک‌های امداد و نجات، مسابقات ورزشی و ... از جمله برنامه‌های دیگری است که کانون سیدالشهدا(ع) برای ایام دهه فجر تدارک دیده است.

 

عاطفی خاطرنشان‌کرد: همچنین همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۴۰ بسته حمایتی و کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد خبر 1019041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha