انقلاب جمهوری اسلامی ایران در جهان بی‌همتا است

یکی فرماندهان پیش‌کسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران به دلیل دارا بودن ویژگی‌های الهی و دینی در جهان بی‌همتا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ غلامحسین دربندی یکی فرماندهان پیش‌کسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه طلوع فجر رادیو انقلاب گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران در نوع خود بی‌همتا است چرا که ویژگی‌هایی دارد که در هیچ یک از انقلاب‌های دیگر وجود ندارد و دلیل آن این است که این انقلاب یک انقلاب دینی،مذهبی و اسلامی بود و از همه مهم‌تر رهبر انقلاب اسلامی فردی الهی بود.

وی افزود: همواره پیوندی محکم بین ارتش و مردم وجود دارد و ارتش هیچوقت خود را جدای از ملت نمی‌داند.

دربندی خاطر نشان کرد: ارتش بلافاصله پس از شناخت امام و پی بردن به اخلاص ایشان بی‌دریغ پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب شد و با توجه به داشتن روحیه انقلابی به دعوت‌های امام راحل لبیک گفت و با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید بیعت و میثاق خود را با امام هنوز حفظ کرده است.

وی عنوان کرد: خاطرات بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره)شیرین‌ترین خاطرات هر فرد انقلابی است که هرکس برای حفظ این انقلاب ارزشمند و آرمان‌های آن باید تمامی تلاش خود را انجام دهد. 

رادیو انقلاب صدای گفتمان انقلاب اسلامی در ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول لغایت پایان بهمن‌ماه بر روی موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت است.

کد خبر 1019065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha