بانک اطلاعاتی بیماران خاص چهارمحال و بختیاری تهیه شود

مقدس با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری باید بانک اطلاعاتی بیماران خاص را تهیه کند، گفت: بانک اطلاعات بیماران خاص و نیازمندی های آنان می تواند مشکلات تأمین و توزیع داروهای این قشر را کمتر کند.

«شهرام مقدس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مشارکت خیرین سلامت در تهیه و توزیع داروهای بیماران خاص در چهارمحال و بختیاری بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری بر برنامه ریزی برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در تهیه داروهای بیماران خاص استان تأکید کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز زمینه حضور پزشکان این بیماران در شهرستان ها را فراهم کند.

 

وی با اشاره به اینکه حمایت از بیماران خاص استان نیازمند ارتقای جنبه های اجتماعی و مشارکت عمومی است، اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد می توانند زمینه های کمک خیرین به این بیماران را تسهیل کنند.

 

مقدس با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان باید بانک اطلاعاتی بیماران خاص استان را تهیه کند، تصریح کرد: بانک اطلاعات بیماران خاص و نیازمندی های آنان می تواند مشکلات تأمین و توزیع داروهای این قشر را کمتر کند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست خانواده های بیماران خاص نسبت به کمبود پزشک متخصص در شهرستان ها، باید متخصصین بیماران خاص به صورت عادلانه در همه شهرستان ها به کار گرفته شوند.

 

کد خبر 1019095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha