تصویب لایحه تبدیل ارز به یورو با هدف خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز مترو شهری

خستو با اشاره به اهمیت اهتمام شورای اسلامی شهر کرج به منظور اتخاذ سیاست های تشویقی در حوزه های مختلف گفت: لایحه تبدیل ارز به یورو با هدف خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز مترو شهری مصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رحیم خستو» در پایان نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه ۵ بهمن برگزار شد گفت: طرح افزوده شدن عوارض پروانه با توجه به لایحه شهرداری این عوارض بهاء از طرف شورای شهر از ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد که این امر با توجه به وضعیت گرانی و تأمین نیروهای خدماتی شهرداری انجام می شود. 

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: سیاست های تشویقی برای حوزه گردشگری، اجتماعی، خدماتی و آموزشی مورد نظر در این نشست بود.

 

وی با اشاره به اهمیت پیگیری ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر کرج بیان کرد: لایحه دیگری که در این نشست مورد نظر قرار گرفت، فراهم آوردن تبدیل ریال به یورو برای خرید امکانات و لوازم مورد نیاز مترو شهری بود. 

 

خستو انتقادهای وارد شده نسبت به تعلل پیمانکار را مورد توجه قرار داد و  اظهار کرد: هیچ لایحه ای نبود که شهرداری در خصوص متروشهری به شورا ارائه کرده باشد و مورد پذیرش شورا قرار نگرفته باشد. 

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: راه اندازی مترو شهری یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج است که با توجه به منابع در اختیار داده شده مورد نظر است.

 

 

کد خبر 1019097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha