اجرای طرح ایران قوی باعث تغییر روحیه و نگرش کودکان و نوجوانان شده است

نوروزی ، گفت: در طرح رویداد ایران قوی فعالیت رواق ها تاثیری مثبت بر کودکان و نوجوانان داشته و باعث بالابردن روحیه دینی و مذهبی آنان شده است.

منوچهر نوروزی مسئول کانون حضرت حمزه در شهرستان جوانرود درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمانشاه با گزارش عملکردهای کانون در راستای اجرای طرح رویداد ایران قوی، گفت: رواق های مختلفی با حضور جوانان مسجدی برای اجرای طرح رویداد ایران قوی ایجاد و در حال فعالیت  هستند.

 

وی با اشاره به اشتیاق نسل جوان به کتاب و کتابخوانی، افزود: در این کانون رواق کتاب مورد استقبال جوانان و نوجوانان کانون قرار گرفته و در حال فعالیت است که با در اختیار گذاشتن کتاب باعث توسعه رونق کتابخوانی شده است.

 

نوروزی افزود: فعالیت‌های قرآنی مثل برگزاری کلاس های قرآنی، آموزش روخوانی و تجوید، تفسیر و حفظ قرآن ، در جهت بالا بردن دانش قرآنی کودکان و نوجوانان در رواق نور مورد استقبال بی نظیر قرار گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است.

 

مسئول کانون حضرت حمزه(ع) در جوانرود  با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه تصریح کرد : در ایام کرونا ، با توجه به فرمان رهبر مبنی بر کمکهای مومنانه ، در رواق همدلی ، افراد نیازمند از سمت مسجد محل شناسایی می‌شوند و کمک های جمع آوری شده در کانون در قالب بسته های معیشتی توزیع می شود‌.

 

نوروزی در پایان گفت در راستای رعایت موازین بهداشتی و مقابله با بیماری کرونا و در راستا حفظ سلامت مردم در چندین مرحله روستا ، توسط اعضای کانون ضدعفونی شده است.

کد خبر 1019195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha