برگزاری طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد در ایام دهه فجر

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد به مناسبت ایام دهه فجر در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (دوشنبه ۶ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی را با رهبری اندیشمندانه مقام معظم رهبری پیش می بریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امروز اروپا هم از اسارتی رنج می برد و به آزادی و شرافت خود می اندیشید و حیثیت و شرافت خود را با دنیا معامله کرده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تاکید کرد: از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های دهه فجر استفاده خواهیم کرد و براساس پروتکل های بهداشتی برنامه های خود را در حوزه قرآنی، اجتماعی و فرهنگی پیگیری می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی را باید به نسل جوان بیشتر بشناسانیم و باید به همه نشان دهیم که این انقلاب اسلامی دارای یک اصالت و هویت غنی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بابیان اینکه در بخش قرآنی برنامه های مختلفی در نظر داریم، متذکر شد:  هیئت های مذهبی در سطح استان در ایام الله دهه فجر برنامه خواهند داشت.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه طرح 10 شب 10 مسجد در ایام دهه فجر برگزار می شود، تاکید کرد: ساعت 9 و 30 دقیقه روز دوازدهم بهمن از مساجد سرودهای انقلابی پخش می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: نزدیک به 300 نقطه در استان گلستان علما و مبلغان حضور دارند و برنامه ریزی شده که در این نقاط در ایام دهه فجر برنامه هایی برگزار شود.

کد خبر 1019213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha